JB t-shirts...=)

=)...huhu...semalam pergi bazaar JB...or PASAR KARAT....uhuhu....bez la jugak...macam2 ade...mase tengah jalan2 tu...tibe2 aku terpandang 1 baju nie...peh!!...rase macam nak menjerit...HHA...tak de la...JK...aku terrnampak baju Justin Bieber...XD..


its red in colour...and ade pic JB...dengan cepat aku tarik papa aku pergi kedai tu...HHA....papa aku cakap...nanti2...kite makan dulu...=='...sabar jewk la...huhu...terpakse la pergi makan dulu...kat tempat makan tu...ramai manusia...==''...hate that so much...HHA...


kebanyakkan budak2 laki kat situ hisap shisha..puihh...HHA...nasib baek shisha....bau dia sedap...kalau rokok...=P...busuk gile nak mampus....puih!!....HHA...siyez aku tak suke bau rokok...kalau shisha tu ok lagi..=P..


bla..bla..bla..dah habis makan...HHA...and then cepat2 aku pergi kedai tu....harge baju tu rm19....=='...mintak kurang lagi...hhaha....dapat lah rm15....XD...sikit je kut....huhu..baju tu merah2 pink...mama aku cakap la~~


"nie warne pink...along bukannye suke warne pink.."


"tapetape...justin bieber punye pasal..."


" haa...tengok tu..JB punye pasal...minat justin bieber eh dik??..."


" a'ah.."..and then tersengih macam kerang wangi...XD...


HHA...berpengaruh betul JB nie...huhu...kan2???....aku ingat remaje jewk suke justin bieber...tapi orang2 dewase pun suke...by dewase i mean cikgu2...mak orang...HHA...siyezly la...pak long aku kenal JB...terkejut gilee nak mampus aku dengar...HHA...


=P..gossip2 pasal JB dengan selena gomez dia tahu...wa lau wey....dasyat gile...huhu...and the cikgu azila pun minat gak...yeah!!....like cikgu like anak murid....XD....mrepek sudah....


♥ Thanks for reading..luv yaa ♥