OMG!!..

=)...huhu...tajuk dah hape...HHA...tapetape....tadi ujian BM...BI..MATH..N..SAINS....semue senang except science....=='....susah doe....tonggang terbalik otak aku jawab soalan tu....HHA...tapi syukur alhamdulilah aku dapat jawab semua....walaupun tak betul...miahah...=P...


  • geografi
  • sejarah
  • kemahiran hidup
  • agama


=)...list ujian esok...harap2 boleh buat...huhu...geografi & kemahiran hidup...insyaallah aku jawab dengan senang./..huhu....yang aku takut geografi & agame...agame lah satu2nye matepelajaran yang aku tak pernah dapat A....sedih seyh....paling tinggi B...tu pun 64-65...=P....turun sikit lagi....amik kau C....HHA....

mesti korang pelik kan kan kan??....HHA....tak punn....=P...ish2....minah karat nie...haha...ok la...nak chaw dulu....mau study tuk esok....esspecially on agame....=='....bubbye....wish me luck again...HHA...=)
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥