puihh..=P

ish2...kesian betul sape yang kena ' puihh ' dengan aku nie...huhu...=P...memang patut pun kena macam tu...sape..sape??...budak rambut...=P...dah la menyampah cakap pasal dia....HHA...dulu bukan maen...wah comel la...ape la...ini la..itu la...=P...puihh....haha..kan kene lagi..


dah2...tak nak cakap pasal dia lagi...now aku n farah nak cari budak baru...budak peranakan pun dah outdated...HHA...cian2...buat mase nie...tak de sape lagi yang layak...HHA...macam nak audition masuk AF plak...hehhe..


hmm..tadi for the first time....kte belajar sejarah dalam bulan nie...=='....memang lame tak belajar...tapi kteorang boleh la catch up....UKM la kate kan.....HHA...prasan..=P..bla..bla..bla...dah balik sekolah....=='....cepatnye aku skip..hehe...tak pe la...=P...


mase tengah tunggu farah & afiqa....aisyah cerite lah pasal sorang minah nie...name dia Z..=P...tengok muke...baek...sopan santun...pijak semut pun tak mati...HHA...ye la tu...tapi semalam...kteorg dah tahu perangai sebenar dia....ish2...jauh beze dengan ape yang aku sangke...dia ~~



  • kepoh
  • kuat membebel
  • gedik
puihh....=P...huhu...aku tengok pun terkejut...HHA...mati2 aku ingat dia macam perempuan melayu terakhir...but bukan punn....=P...dia nie pijak ape pun mati...miahahha....siyezly la...pandai2 lah cari sape si Z nie...=P..


=='...time nie yang aku tak suke nie...T__T...i see him...puihh...=P...tak bez langsung...memang tak boleh blah.....macam shial...HHA...cukup menyampah kalau tengok muke dia...huhu...and then dia pergi lepak at tun habab...


=P...ape seyh...nak plesing muke kat situ...ade pulak awek tun habab nak kat kau....=='...aku rase lah kan..dia teringin nak masuk tun habab coz ade wanie kat situ....huhu...sape wanie??...lu pikir lah sendiri...HHA...PMR dapat 6__2__....ade hati nak masuk habab....HHA...weird3.....=P...



  • 6A 2B
  • 6B 2C
  • 6C 2D
  • 6D 2E
pandai2 lah pikir mane satu keputusan PMR dia...=)...clue dia senang jewk....to sape2 yang kenal malaun kat atas nie...dengan senang boleh jawap soalan tu...huhu...=P...ok2...stop merepekING.....nak hafal pantun peribahase....for PLBS esok...harap2 tak gagap...HHA..
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥