La La Land

=)...wah!!...bez nye hari nie...huuhu...kenape??....coz aku dapat 3 mate for lompat tinggi....hebat tak??...HHA....=='...tak punn...yang buat aku tak lepas mase lompatan yang last sekali...dah lah tinggi...peh!!...ditambah pulak dengan muke tak boleh blah...budak hulubalang...=='...

sedih shial aku...punyelah excited nak lompat...tengok jewk tepi...=='...daq2 hulubalang...lepak kat situ...peh!!...bukannye sekejap....but sampai panglima habiz lompat...T__T....terrrrrrrrpakse lah aku buat2 tak nampak...HHA...malas betul tengok dia...lagi2 sekarang nie..lelaki kena masuk baju dalam seluar...miahaha....nerd gilerr budak tu...=P...berdekah siot...XD...

and then time lompat jauh....=P...tak dapat mate pun....coz tempat tu licin...tuk mengelakkan jatuh...aku kurang kan speed...memang rugi lah...hoh0....=P....tape lah....sekurang2 nye aku dah bagi 4 mate for panglima....=)...go baby go...HHA....trademark husbeg.....XD...

bez part is..abang ben ade mase aku lompat tinggi...=)..huhu...dah2..cukup2...sekarang nie...aku and farah cube lupekan budak rambut & budak peranakan....=)...bubbye guys...hoh0....harap2 ley lupe..sebab??...tak paya lah tau...secret tau....=P...

aku rase macam peristiwe form 1 berulang lah...hoh0...mase tu kteorg tengah bertanding...bukan latihan...at that time budak wira ade kat situ....budak wira tu dulu...****...HHA...and sekarang dia panglima...haih..=='...dah macam ape dah...time tu dia tengah tunggu turn budak2 lelaki bawah 13...terkenang mase lalu lah pulak minah nie...haih..=='....

bla..bla..bla...mase rehat tu...on the way nak naek...ade budak gaduh...kat kelas 3upm...kerusi..meje...semua dia angkat....peh!!...dasyat2....budak melayu vs budak cine.....ish2...ape seyh diaorng...tak habiz2 nak gaduh....=P...

hmm..ok la...nak out dulu....nak study science and math...esok ade ujian...harap aku dapat A....aaaaaaammmmmiiinnnnn....=)...wish me luck....
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥